---Sponsored Links---
---Sponsored Links---

Ministry of Defence Jobs 2022 Advertisement

---Sponsored Links---


وزارت دفاع وفاقی حکومت کے نوڈل ڈیپارٹمنٹ کی مرکزی سیاسی شاخ ہے جو دفاعی انتظام، فوجی سپلائی، تحقیق اور ترقی اور دفاعی سازوسامان کی تیاری کے حوالے سے پالیسیاں تشکیل دیتی ہے۔ یہ دفاع سے متعلق معاملات میں دفاعی خدمات اور دیگر وفاقی وزارتوں کے ساتھ رابطہ قائم کرتا ہے۔ محکمہ دفاع، وزارت دفاع کی نوکریاں، اور پاک فوج پاکستان اور اس کی مسلح افواج کے دفاع کے لیے ذمہ دار ہیں۔ اس میں فوج، بحریہ اور فضائیہ شامل ہیں۔

---Sponsored Links---

محکمہ دفاع قومی سلامتی سے متعلق معاملات پر حکومت پاکستان کو مشورے فراہم کرتا ہے اور تمام فوجی معاملات پر وزیر اعظم کو مشورہ دیتا ہے۔ اس محکمے کی سربراہی ایک سویلین مقرر کرتا ہے۔ کابینہ کے ایک رکن. وزارت دفاع وفاقی حکومت کی ایک وزارت ہے، جو قومی سلامتی اور پاکستان کی مسلح افواج سے براہ راست متعلق حکومت کے تمام اداروں اور کاموں کو مربوط اور نگرانی کرنے کی ذمہ دار ہے۔

ایم او ڈی کابینہ کی دفاعی کمیٹی پر مشتمل ہے جس کی سربراہی وزیر اعظم سب سے اوپر کرتے ہیں اور جوائنٹ چیفس آف اسٹاف کمیٹی کے ڈپٹی چیئرمین ہوتے ہیں۔

وزارت دفاع (MoD) حکومت پاکستان کی سویلین اتھارٹی ہے جو تمام ایجنسیوں اور فوج کے کاموں کو مربوط کرنے اور نگرانی کرنے کا ذمہ دار ہے۔ پاکستان آرمی، پاکستان نیوی (بشمول میرینز)، پاکستان ایئر فورس، انٹر سروسز انٹیلی جنس (آئی ایس آئی)، اسٹریٹجک پلانز ڈویژن (ایس پی ڈی)، اور ملٹری لاجسٹک کور براہ راست وزیر دفاع کو رپورٹ کرتے ہیں۔

پاکستان ڈیفنس ایک پیشہ ور، خودمختار، نجی ملکیت میں ملٹری نیوز اور معلوماتی ویب سائٹ ہے۔ یہ کسی حکومت یا کارپوریٹ/تنظیم سے وابستہ نہیں ہے۔ ہم خبروں کو تعصب کے بغیر، وقت پر، اور جیسا کہ ہوتا ہے، پوسٹ کرنے اور رپورٹ کرنے کے لیے پرعزم ہیں۔ ماخذ سے کوئی فرق نہیں پڑتا، ہمارا کام اس بات کو یقینی بنانا ہے کہ آپ جانتے ہیں کہ دفاع، سلامتی اور ایرو اسپیس کی دنیا میں کیا ہو رہا ہے۔

وزارت دفاع پاکستان کی مسلح افواج سے متعلق معاملات کو سنبھالنے والا محکمہ ہے۔ اس کے پاس پاکستان کی مختلف خدمات بشمول پاک فوج، بحریہ اور فضائیہ کے لیے اہلکاروں کی بھرتی اور تربیت کا اختیار ہے۔ یہ قومی سلامتی سے متعلق امور کی تحقیق کے لیے بھی اس کے دائرہ کار میں آتا ہے اور مسلح افواج کو شامل ہنگامی حالات سے نمٹنے کے لیے طریقہ کار تیار کرتا ہے۔

---Sponsored Links---

وزارت دفاع کی ملازمتیں پاکستان کی وفاقی حکومت کے تحت کام کرنے والی سب سے نمایاں پبلک سیکٹر کی تنظیم ہے۔ وزارت دفاع کی نوکریاں پاکستان کے دارالحکومت اسلام آباد میں واقع ہے۔ وزارت دفاع کی نوکریاں پاکستان میں ان کے متعلقہ عوامی خدمات کے لیے مختلف محکمے ہیں۔ وزارت دفاع کی نوکریاں پاکستان کے قانون کے تحت اپنے ملازمین کے لیے مختلف ملازمتیں ہیں۔

پاکستان میں وزارت دفاع کی ملازمتیں جنس، مرد اور خواتین دونوں کے لیے دستیاب ہیں۔ ان ملازمتوں کا اعلان وزارت دفاع نے فوج میں مختلف محکموں میں مختلف آسامیوں کے لیے اہل امیدواروں کو بھرتی کرنے کے لیے کیا ہے۔ وہ امیدوار جنہوں نے اپنی تعلیم مکمل کر لی ہے اور اپنے ملک کی خدمت کرنے کے خواہشمند ہیں وہ پاکستان کے مختلف شہروں میں ان ملازمتوں کے لیے درخواست دے سکتے ہیں۔

آسامیاں/ آسامیاں

  • ڈپٹی چیف
  • اسسٹنٹ
  • سٹینو ٹائپسٹ
  • UDC اپر ڈویژن کلرک
  • ایل ڈی سی لوئر ڈویژن کلرک
  • ڈرائیور

اہلیت کی شرائط

  • مقررہ تاریخ کے بعد موصول ہونے والی درخواستوں کی منگنی نہیں کی جائے گی۔
  • صرف شارٹ لسٹ کردہ درخواست دہندگان کو ٹیسٹ/میٹنگ کے لیے بلایا جائے گا۔
  • بکھری ہوئی درخواستیں یا جعلی رپورٹس کے ساتھ جمع کرائی گئی درخواستوں کو اندراج کے تعامل کے کسی بھی مرحلے پر خارج کر دیا جائے گا۔
  • ٹیسٹ/انٹرویو سنٹر میں موبائل فون، ہتھیار، کیلکولیٹر یا کوئی اور الیکٹرانک آلات کی اجازت نہیں ہوگی۔
  • عمر، اہلیت اور تجربہ اشتہار کی آخری تاریخ سے شمار کیا جائے گا۔
وزارت دفاع کی نوکریاں 2022 کا اشتہار

اپلائی کیسے کریں؟

آن لائن درخواست کریں.

---Sponsored Links---

سرکاری ویب سائٹ


Leave a Comment