Latest Jobs in Pakistan 2022

Lahore High Court Jobs 2022 Latest Advertisement

--- sponsored links ---

لاہور شہر میں واقع لاہور ہائی کورٹ پاکستان کی اعلیٰ عدالتوں میں سے ایک ہے۔ یہ 1938 میں گورنمنٹ آف انڈیا ایکٹ 193 کے ذریعہ مشرقی پنجاب کی ہائی کورٹ کے طور پر قائم کیا گیا تھا جو لاہور کی مشہور اور مشہور مال روڈ کے شمالی سرے پر واقع ہے، یہ پورے صوبہ پنجاب کی خدمت کرتا ہے۔ لاہور ہائی کورٹ کو پنجاب ہائی کورٹ بھی کہا جاتا ہے۔ اس وقت سپریم کورٹ کے 71 ریٹائرڈ ججز لاہور ہائی کورٹ میں ملازمت کر رہے ہیں۔ پنجاب ہائی کورٹ کا قیام 1938 میں گورنمنٹ آف انڈیا ایکٹ 1935 کے نتیجے میں سپریم کورٹ کے ایک جج اور دو ججوں کی تقرری کے ساتھ عمل میں آیا۔ لاہور ہائی کورٹ لاہور شہر میں واقع ہے۔

یہ پاکستانی عوام کو فوری انصاف فراہم کرتا ہے۔ لاہور ہائی کورٹ لاہور شہر میں واقع ہے۔ لاہور شہر میں ہائی کورٹ پاکستان کے لوگوں کو فوری انصاف فراہم کرتی ہے۔ لاہور ہائی کورٹ باضابطہ طور پر 1869 سے وجود میں آئی ہے اور یہ صوبہ پنجاب کی اعلیٰ ترین عدالت ہے۔ لاہور ہائی کورٹ کی نوکریاں پاکستان کے لوگوں کو فوری انصاف فراہم کرتی ہیں۔ عدالت پاکستان کے عوام کو فوری انصاف فراہم کرتی ہے۔ یہ لاہور شہر میں واقع ہے۔

--- sponsored links ---

لاہور ہائی کورٹ پاکستان میں ایک ادارہ ہے اور یہ لاہور میں واقع ہے۔ پاکستان 1947 میں قائم ہوا اور لاہور ہائی کورٹ 186 سے کام کر رہی ہے لاہور ہائی کورٹ میں عدالتوں کے لیے ایک چیف جسٹس اور سپریم کورٹ کے چھ دیگر جسٹس ہیں۔ لاہور ہائی کورٹ کی کیا ذمہ داریاں ہیں؟ لاہور ہائی کورٹ پاکستان میں ہونے والے تنازعات کو حل کرنے کی ذمہ دار ہے۔ جب کوئی فرد پاکستانی عدالت میں تنازعہ کے عمل سے اختلاف کرتا ہے تو وہ لاہور ہائی کورٹ جا سکتا ہے۔ مقدمات کو بہتر بنانے میں مدد کے لیے عدالتیں متعدد اصلاحات میں بھی شامل رہی ہیں۔

لاہور ہائی کورٹ لاہور کے علاقے میں قانون کی سب سے بڑی عدالت ہے۔ یہ لاہور شہر میں واقع ہے اور صوبہ پنجاب کے لیے اصل دائرہ اختیار کی عدالت ہے۔ لاہور ہائی کورٹ برطانوی راج کے سنہری دور میں لاہور کے آخری نواب کے خاندان کی آبائی زمین پر تعمیر کی گئی تھی۔ لاہور ہائی کورٹ پاکستان کی سب سے بڑی اور تعمیراتی لحاظ سے سب سے متاثر کن عمارتوں میں سے ایک ہے۔ لاہور ہائی کورٹ جابس کمپلیکس تین عمارتوں پر مشتمل ہے – مرکزی عدالت کی عمارت، جو انڈو سارسینک انداز میں بنائی گئی تھی اور 1929 میں کھولی گئی تھی، سول کورٹ کی عمارت جو کہ نو کلاسیکل انداز میں بنائی گئی تھی اور 1932 میں کھولی گئی تھی، اور فوجداری عدالت کی عمارت۔

لاہور ہائی کورٹ لاہور، پاکستان میں واقع ہے۔ یہ پاکستان کی ہائی کورٹس میں سے ایک ہے۔ 1869 میں قائم کیا گیا، یہ ایشیا کی تیسری سب سے بڑی عدالت ہے۔ عدالت جوہر ٹاؤن کے قریب اسلم گڈومل ہاؤس میں واقع ہے۔ اس کی بنیاد برطانوی سلطنت نے 29 نومبر 186 کو رکھی تھی لاہور ہائی کورٹ میں کل 73 ججز ہیں۔ لاہور ہائی کورٹ برطانوی راج کی میراث ہے۔ ججوں کا تقرر آئین کے آرٹیکل 179 کے تحت صدر کرتا ہے۔ لاہور ہائی کورٹ پاکستان کی اعلیٰ ترین عدالتوں میں سے ایک ہے۔ اس کی بنیاد 1862 میں رکھی گئی تھی اور یہ اپنی نوعیت کی پہلی عدالت ہے جو اس وقت کے برطانوی ہندوستان میں تھی۔ لاہور، پاکستان میں لاہور ہائی کورٹ آج بھی قائم ہے۔

پاکستان کی لاہور ہائی کورٹ اس وقت مختلف قسم کے کلرکوں، ڈپٹی رجسٹراروں، کلرکوں اور عملے کے دیگر عہدوں پر بھرتی کرنے کی کوشش کر رہی ہے۔ داخلے کی ضروریات کے مطابق، لاہور ہائی کورٹ مسابقتی تنخواہ اور فوائد کا پیکج پیش کرتا ہے۔ درخواست دہندگان کو کمپیوٹر خواندہ اور انگریزی میں ماہر ہونا ضروری ہے۔ لاہور ہائی کورٹ ایک 71 سال پرانی عدالت ہے اور یہ پاکستان کی سب سے بڑی مقامی عدالتوں میں سے ایک ہے جس میں سالانہ 150 سے زائد مقدمات چلتے ہیں۔ لاہور ہائی کورٹ اور دستیاب عہدوں کی اقسام کے بارے میں مزید جاننے کے لیے۔

--- sponsored links ---

آسامیاں/ آسامیاں

اہلیت کی شرائط

  • کسی بھی حوالے سے مکمل یا مقررہ تاریخ کے بعد موصول ہونے والی درخواستوں پر غور نہیں کیا جائے گا۔
  • امیدواروں کو انٹرویو کے وقت تمام اصل دستاویزات پیش کرنے کی ضرورت ہوگی LHC کو کسی بھی وقت بھرتی کے پورے عمل کو منسوخ کرنے کا حق حاصل ہے۔
    بغیر کوئی وجہ بتائے اسٹیج۔
  • انٹرویو کے انتخاب کے عمل کے لیے صرف شارٹ لسٹ کیے گئے امیدواروں کو مدعو کیا جائے گا۔
  • انٹرویو/انتخاب کے عمل کے لیے کوئی TA/DA قابل قبول نہیں ہوگا۔
لاہور ہائی کورٹ کی نوکریاں 2022 تازہ ترین اشتہار

اپلائی کیسے کریں؟

آن لائن درخواست کریں.

سرکاری ویب سائٹ

--- sponsored links ---

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button